mandag den 8. september 2008

De sidste forberedelser

Velkommen til min blog.
Jeg er nu igang med de sidste forberedelser inden jeg skal til bornehjemmet Emmanuel om 2 uger. Ligenu studerer jeg spansk til den helt store guldmedalje i Guatemala, for at have en mulighed for at kunne kommunikere med bornene paa Emmanuel. Jeg har nu vaeret paa sprogskolen i lidt over en uge, og kan med lidt taalmodighed sammensaette en kort saetning paa spansk. Saa det gaar den rigtige vej. Vi er ligenu 15 IMPACT volontoerer, der studerer ved sprogskolen, saa det er dejligt, at vi er saa mange danskere samlet. Byen vi bor i er Antigua, og det ligger taet paa hovedstaden Guatemala. Det er en dejlig by med store kirker, ruiner og flot arkitektur i centrum af byen. Byen er omgivet af bjerge og paa vej til skole har jeg en vulkan som udsigt. Her er utrolig smukt, saa jeg nyder virkelig at vaere her. Haaber i vil faa glaede af at besoge min blog, og at i vil huske Emmanuel og alle IMPACTs volontorer i jeres bonner.

Ingen kommentarer: